EGYÉB KEZELÉSEK

PROLOTERÁPIA

Proloterápia  (“Proliferatív Injekciós Terápia”) során nem gyógyszer alapú, és biológiailag nem aktív stimuláló oldat szervezetbe juttatása történik, általában az  inak vagy az ínszalagok területére a meggyengült  kötőszövet erősítése vagy az izom-csontrendszeri fájdalom enyhítése céljából.

A proloterápiára sokszor “proliferációs terápiaként” vagy “regeneratív injekciós terápiaként hivatkoznak.”

A proloterápiát 2005 áprilisától támogatják a Mayo Clinic orvosai. Robert D. Sheeler (Szakmai szerkesztő, Mayo Clinic Health letter) először C. Everett Koop-on keresztül értesült a proloterápiáról. A Mayo Clinic orvosai az alábbi állapotokban ajánlják a proloterápiát: boka, térd, könyök és a keresztcsonti ízület sérülése, fájdalma esetén. Állításuk szerint a kortikoszteroid injekciókkal ellentétben, amelyek csak időszakos jobbulást hoznak, a proloterápia a kezelt terület hosszú távú gyógyulását teszi lehetővé a szövet stimulációjával.

forrás: wikipedia

PRP TERÁPIA

Az emberi szervezet saját anyagát: a vért már több évtizede használják gyógyításra az orvostudomány különböző területein.
A régi, jól bevált immunerősítés mellett az utóbbi években világszerte jó eredményeket értek el a páciens 10-20 milliliternyi saját vérének lecentrifugálásával keletkező plazmának (PRP) a sérült, beteg testrészbe történő visszainjekciózásával. Különböző ízületek, inak, porcok, csontok krónikus kopásainak, gyulladásainak, sportsérüléseinek (csonttörés, izomszakadás, zúzódás), fájdalmainak kezelésénél kiemelkedő eredmény várható.

Még ettől is jelentősebb az a különleges hatása, hogy az ízületeket borító porcfelszínek sérülése, ill. kopásos-, arthrosisos panaszok esetén az ízületbe visszainjekciózott sajátvér-kivonatban található ún. növekedési faktor a legtöbb esetben teljesen új porcfelület kialakulásának folyamatát indítja el.

Az eljárás népszerűségének legfőbb titka, hogy mellékhatások nélküli, hiszen 100 % -ban antiallergén anyagot: a páciens saját vérének alkotóelemét tartalmazza. Kedvező az is, hogy a kezelésekhez nem szükséges kórházi tartózkodás, a szakorvosok által szükségesnek tartott injekciókat járóbetegként igénybe lehet venni.

Szakorvosi vizsgálat dönt arról, hogy a páciensnél alkalmazható-e az eljárás.
Leggyakoribb kezelési területek: csípő, térd, Achilles-ín, váll, könyök, csukló.

forrás: ormos intézet

LÉZERES ZSÍRBONTÁS

A lézeres zsírbontás lényege,hogy a zsírbontás lézerfény hullámok segítségével valósul meg. A lézer a szövet mélyebb rétegeitől indulva felmelegíti a bőrt, így a külső szöveti réteget nem éri direkt energia. Ezzel lehetővé válik a célzott terápia,mely zsírsejteket stimulálja.

A kezelés során lézer lapelektródákat helyeznek a bőr felületére, melybe egy készülék vezeti be a lézerfényt. A terápia során nem érzel fájdalmat mégis a mély rétegekbe elindul a zsírbontás. A felbontott zsír a nyirokrendszeren át távozik a szervezetből. Ez a módszer stimulálja a kollagéntermelést is, amellyel feszesíti a bőrt, ennek hatása a rákövetkező hónapokban mutatkozik meg.

BIOREZONANCIA

biorezonancia vizsgálat során az emberi szervezetben mért különböző rezgéseket, egy mikroprocesszorral felszerelt biorezonancia készülékbe vezetik, amely kiértékeli azokat.

biorezonancia készülék megmutatja, mik az eltérések az egészséges állapottól és miket szükséges kiegyenlíteni, korrigálni.

Biorezonancia vizsgálat célja

• Megelőzés: panaszmentes páciensek bioenergetikai, egészségügyi állapotfelmérése, rizikófaktorok kiszűrése

• Ételintoleranciák kiszűrése( laktóz,glutén,kazein stb)

• Bakteriális, vírusos fertőzések kiszűrése

• Gombás betegségek kiszűrése (pl: Candidabetegség)

Parazita fertőzöttség, ételfertőzöttség kimutatása

• Különböző allergiák kimutatása

• Táplálkozási hiányok (vitaminokásványi anyagokenzimek, amminosavak) kimutatása

• Krónikus gócpontok, rejtett gyulladások felderítése (pl. mandula, fogak)

• Gyógyszerek hatásainak mérése

• Fogászati anyagok tesztelése (amalgám-higany)

• Rejtett panaszok, zavarok hátterének felderítése (pl. nehézfém mérgezés)

• Mozgásszervi panaszok szűrése

• Emésztőrendszer, immunrendszer, keringési rendszer állapotának feltérképezése

• Cukorbetegség kiszűrése

Biorezonancia vizsgálat és kezelés milyen tünetek esetén javasolt

• Akut és krónikus fájdalmak, gyulladásos folyamatok esetén

• Allergiás bőrgyulladások, ekcéma, pikkelysömör, gyulladásos-pattanásos bőr esetén

• Asztma, szénanátha fennállásakor

• Menstruációs fájdalmak, vérzési zavarok, megtermékenyülési nehézségek esetén

• Klimaxos panaszok esetén

• Vizelési panaszok esetén

• Emésztési zavarok (a Refluxbetegség!), székelési nehézségek, puffadások fennállásakor

• Migrén, fejfájások esetén

• Keringési zavarok, érgyulladások esetén

• Ízületi, reumatikus, gerinc fájdalmak panaszán

• Kimerültség, fáradékonyság esetén

Alvászavarok problémája esetén

• Hormonális problémák fennállásakor (fogyás, hízás, fokozott szívverés, fokozott izzadás, stb.)

Depresszív lelkiállapotban

• Cukorbetegség és mellékhatásainak esetén

• Fogyási nehézségek esetén (hiába fogyókúrázom, nem fogyok.. okainak felderítése és a fogyókúra program alkalmazása)

• Hirtelen történő, indokolatlan fogyás esetén