DR. STOGICZA ÁGNES

Aneszteziológus, intenzív terápiás és fájdalomcsillapító szakorvos

Szakképzését Magyarországon kezdte, majd az Egyesült Államokban (University of Washington, Seattle, WA) folytatta, ahol 2010-2017 között egyetemi adjunktusként praktizált és szakorvosokat oktatott fájdalomcsillapításra.

Munkája során minimál-invazív röntgen- és ultrahang vezérelt fájdalomcsillapító beavatkozásokat, regionális anesztéziát, általános anesztéziát és a krónikus fájdalomban szenvedő betegek komplex   gyógyszeres kezelését végezte.

Jelenleg a MOM Szent Magdolna Magánkórházban praktizál, ahol Röntgen-képerősítő és ultrahangvezérelt fájdalom intervenciós eljárásokat végez.

A World Institute of Pain (WIP) Oktatási Bizottságának tagja, a WIP magyarországi szekciójának alelnöke, a FIPP (Fellow of Interventional Pain Practice) továbbá a CIPS (Certified Interventional Pain Sonologist) vizsgabizottság tagja 2010 óta. Rendszeresen oktat és tart előadásokat az Egyesült Államokban, Európában, Dél-Amerikában, Ázsiában a WIP,  az American Society of Interventional Pain Physicians (ASIPP), az American Society of Regional Anesthesia (ASRA), a World Academy of Pain Medicine Ultrasonography (WAPMU) és egyéb fájdalomtársaságok felkérésére.

2016-ban néhány kollégájával megalapította a Pain School International-t (https://painschoolinternational.com/), amelynek keretében Budapesten nemzetközi fájdalomcsillapítás oktatás zajlik.

Számos szakmai könyv, könyvfejezet és tudományos cikk szerzője, illetve társszerzője.

Fő érdeklődési területe a rákos fájdalmak, a gerinc eredetű fájdalmak, fejfájások és a regeneratív medicina körébe tartozó PRP, BMC (vérlemezkében gazdag vérplazma és õssejt) kezelés és proloterápia, amelyet 2006-ban elsőként alkalmazott Magyarországon.